nedelja, 4. marec 2012

v for vintage.

Pred dnevi sem se prebudil v prekrasno jutro. Vsi domači so že zdavnaj odropotali v službo in šolo in z Nelo sva si na foteljih privoščila podaljšani spanec. Zaslužen, kajpak! Odkar se spet zgodaj zjutraj odpravim na obhod, zjutraj rad malo potegnem.

Mačja kava, ki jo je skuhal Božo, se mi je še kako prilegla in mi pognala kri po žilah. Prav naspidiran postanem zaradi nje. Nelo podim po hiši in rušim vse, kar mi prekriža pot. Toda to jutro, ki se je počasi prevesilo že v opoldan, sem v šivalnici pregledoval blago. Odhajajoča zima me je obsedla z rožami, tudi Iris in Tit, ki sta jih že začela saditi na vrtu, sta v meni vzbudila povsem neznani čut in ljubezen do cvetja. Pa še Tina je pred časom kupila nekaj rožnatega blaga z vintage pridihom.

In potem mi je prejšnji teden omenila še ljubko Babushko, trgovinico s prekrasnimi izdelki, pokapanimi z vintage dišavo. Oh! Zaljubil sem se in se odločil, da tudi sam pripravim manjšo kolekcijo, prevetreno s cvetovi in pasteli, katere kos bo krasil tudi Babushkino poličko.

Ves vznemirjen od prihajajoče cvetoče pomladi in mini kolekcije, pa sem pripravil tudi nagradno igro, objavljeno na Facebooku. Ta bo srečnežu, ki bo všečkal, delil, komentiral ali začivkal pod fotko, prinesla ljubko Vuccinelko Autumn Love. Naj bo torej v kot vintage.


Igrate lahko tudi vi, dragi bralci, ki niste podlegli FB. Pišite v moj poštni nabiralniček (vuccineli@gmail.com), komentirajte, delite, skratka … spread my meow!

Naj vam zadiši po cvetju!
V

Ni komentarjev:

Objavite komentar