nedelja, 20. maj 2012

Vintage sladkorčki pod sončnimi krošnjami


Nek maček iz sosednje ulice mi je pred kratkim, ko nama je ravno obema padel sladkor, pripovedoval, kako babica njegovega lastnika peče nebeške kolačke. Najprej so malce trdi, nato pa se ti od mehke skorjice kar stopijo v gobčku, mi je pripovedoval s takim užitkom, da sem ga kar zavohal. A še bolj zanimivo ga je bilo poslušati, ko je govoril o ogromni omari, ki jo ima ta babica v svoji sobi. Menda je polna starih oblačil. Takih, ki dišijo po nostalgiji. Nisem si mogel ravno predstavljati, kaj naj bi to pomenilo – le kako se bo staremu mačku, kot sem jaz, sanjalo o babičinih raznobarvnih pleteninah, dolgih plisiranih krilih in brezčasnih srajcah z ogromnimi ovratniki?

Pa sem se včeraj, na prekrasno sončno soboto, odpravil pohajkovat po mestu. Z očarljivim vabilom me je v svoj objem zvabila Nostalgična sobota, peščica stojnic v parku Tabor, le nekaj mačjih tačk iz osrčja mesta, ob katerih sva z Neli dobila občutek, da brskava po tisti ogromni omari sosedove babice.

Kosi oblačil, ki niso ostali pozabljeni v zaprašenih omarah ali pristali na smetišču, so bili kot časovni stroj, ki te je popeljal med stoenke, fičke, bolhe, med Beatle, Abbo, Nove fosile, na zmenek v družbi z legendarno sladoledno lučko, daleč nazaj pod krošnje dreves na Taboru, ko je mladina kotalkala in na prenosnem radiu vrtela Toni Basil in njenega Mickeyja, ki sem ga, mimogrede, prav tu v svoje uho ujel tudi včeraj.

Nostalgični sladkorčki so me s svojimi pisanimi oblačili, prekrasnim nakitom, dolgimi živobarvnimi oblekami in še bi lahko našteval, klicali s stojnic. Začaran sem bil. Povsem v drugem svetu. Sproščen. Pomirjen. Obkrožen z 2nd Chance, Vintage Vikend, Ab Fab, Neon Vintage Jewelry, Gvant, DivasVintage, Miss Vandelej, Emo Bavcon in Atelier Indevin, peščico »upravljalcev« časovnega strojčka, ki me je na čudovito soboto popeljal nekam, kjer nikoli pravzaprav nisem bil. Pa sem to le občutil, otipal, vonjal, preizkusil. In tudi kupil. In nekdo doma je bil tega zelo vesel.

A kaj bi dolgovezil, ko je nostalgija dober dokaz, da času ne gre ubežati. Naj nas razživi po svoje in vsak dan piše nove zgodbe. Četudi rabljene. MjAwK!






Ni komentarjev:

Objavite komentar