sreda, 2. maj 2012

Sinatra + šivalc = Franky


Prijela me je neka čudna evforija po Sinatri. Franku. Domače sem prosil, če mi lahko priskrbijo vso njegovo diskografijo. Pa so me malo čudno pogledali in kajpak poskrbeli za muhastega mačjega princa. Potem sem si izmislil še, da bi moje ušesne bobniče lahko razvajali še Presley in Martin, pa tudi Charles gre dobro v uho. In sem jih dobil, seveda.

Prav veliko ob tej muziki zadnje dni nisem veliko naredil. Fino sem se pretegnil, bi lahko rekli. Oni dan sem šel s Tino in njenimi prijateljicami v Trst. Lepo je bilo, le da sem moral vzeti svoj mp3, ker so se nad mojo glasbo punce zmrdovale. Da so si upale, PHA! Skratka. Izkoristil sem tudi izlet na Zbilje, kamor je šel tudi Božo. Zleknil se je na zadnje sedeže avtomobila in celo pot mu je iz ust molel njegov rožnati jezik. Jaz sem užival v prijetnem vetrcu, ki mi je kuštral irokezo na vrhu betice.

Preostale zadnje dni v aprilu sem lenaril. No, nisem, samo odpočil sem si. Od lova, pohajkovanja, mijavkanja, pisanja. In šivanja. Že nekaj časa sem imel v svojem malem šivalnem planu, da se lotim pisemske torbice iz umetnega usnja, ki ne bo imela ročaja, temveč se bo zgornji del preprosto zvil v nekakšen »ročaj«. In s Tino sva jo s skupnimi močmi le končala. Nekje sredi dela nama je namreč zmanjkalo rjave niti in počakati je bilo treba na delovni dan med prazniki. Zato se je malo zavleklo.


Do danes, ko so iz Vuccinelijeve šivalnice priromale kar tri torbice – Franky z zvitim ročajem, Manny iz navihanega blaga in legendarna Bag of Legends, sicer model iz lanske kolekcije. S Sinatro. Frankom, ja. Krasen zaključek prazničnih dni in ležernega počitka.

MiP, Vuccini

Ni komentarjev:

Objavite komentar