nedelja, 15. december 2013

Naredi sam novoletno smrečico

Nedelje bi včasih najraje prespal. Sploh, če se naokoli vleče kilometre dolga megla in če mi gredo zaradi presnetega mraza dlake pokonci, ko se samo približam vhodnim vratom. Ne maram nedelj in nisem fen zime. Pa vendarle je današnji zadnji dan v tednu prinesel kar nekaj ustvarjalne, pa tudi božične radosti.


Nekje na internetu sem staknil Naredi sam novoletno smrečico, ki se mi je zdela zanimiva in čisto preprosta, obenem pa enkratno nadomestilo za venček na vhodnih vratih in imenitna rešitev za tiste, ki jim mački povzročamo preglavice s pravo novoletno jelko. Verjemite mi, ko uzremo tiste nebeške okraske - na tisoče jih je, raznobarvnih steklenih kroglic, ki vabljivo visijo z dišečih vejic, pa pisanih okraskov, malih škratkov in sneženih možičkov, angelčkov, jelenčkov in na tisoče oblik iz najrazličenjših materialov - nam resnično zapoje mačje srce. To je tako, kot bi bili v megalomanskem lunaparku!

In danes sem se počutil kot majceni razigrani mladiček, ki ga preveva neskončno ustvarjalnega duha. Po peki tretje porcije mačjih prigrizkov in kosilu, sem v pogon spravil mačjo šivalnico, kjer je začela nastajati ljubka Vuccinelka, naročena kot božično darilo, nato pa sva s Tino, kot sem obljubil, za vas pripravila še decembrski DiY – novoletno smrečico iz papirja. Menda, kot sem izvedel od Tine, pri ljudeh takšno ustvarjanje vzbudi pravo nostalgijo na otroštvo, ko ste v vrtcu izdelovali pisane papirnate verige za pusta hrusta. Moram priznati, da sem tudi sam užival ob božičnih skaldbicah nekega Majkla Bubleja in da mi je bilo pravzaprav zelo všeč, ko se mi je lepilo zalepilo na tačke in krempeljce. Spomnilo me je na lepljive, toda slastne božične piškotke, ki sem jih nekoč jedel. Hmm, morda pa bi moral pobrskati za receptom … O tem kdaj drugič, velja?

Prijetno ustvarjanje vam želim in obilo zabave v predbožičnih pripravah!

PiP in MjaU, Vuccineli

DiY NovoLetnA SmRečiCa

Potrebujete:
- rumen, zelen in rdeč papir (ali kakšne druge barve, po želji)
- škarje
- lepilo
- božične skladbice
- dobro družbico

1. Narežite dva cm široke trakove. Potrebujete enega rumenega za zvezdo na vrhu smrečice, 19 zelenih za jelkico in pet rdečih za okraske.

2. Trakove nato z lepilom zlepite v obliko smrečice, kot je zgoraj na sličici. 


3. Res ni težko, ob ustvarjanju pa se boste nadvse zabavali!

Ni komentarjev:

Objavite komentar