sobota, 29. september 2012

Foto. Dela. Škljoc. Škljoc.


Pretekli četrtek, ko je zjutraj prav jesensko rosilo in je budilka, zvitorepka, zatajila, sem se nadvse veselil foto delavnice, na katero sem bil povabljen. Šlo je pravzaprav za predstavitev novega fotoaparata, nameščenega na enem od Nokiinih aparatov, vendar o tem, kot maček, vem zelo malo. Seveda imam svoj telefon, s katerim sem najbolj frajerski med sosedskimi mački, a na vse tehnike, ki jih ponuja, se le ne spoznam. Sem ter tja mi doma kaj povedo, pokažejo, kako kaj poslikati, obdelati in podobno. Po domače povedano: za telefon sem pravi bebec.

Zatorej sem po zajtrku smuknil v svoje škorenjce in se podal na mačji avtobus proti centru. Prijetno toplo je bilo in moram priznati, da sem se od vznemirjenja nad delavnico ter soparnim in deževnim septembrskim vremenom kar malce prepotil in do Hotela Lev sem bil že pošteno premočen. Hvala bogu, se nihče ni oziral za košatim oranžnim mačkom, ki je mimo vratarja švignil v dvigalo in se povzpel v 13. nadstropje.

Ekipa je bila že zbrana in presenečen sem bil, da nas je bilo pravzaprav bore malo. Deset, recimo. S profesionalnim fotografom Miranom Juršičem na čelu. Ta nam je predstavil omenjeno novo kamero in moram reči, da sem bil navdušen predvsem nad "pure view" tehnologijo. In nad tem, da je kljub zumiranju slika še vedno povsem na mestu. Kakšne kockice neki! O njih ni bilo ne duha ne sluha niti pozneje, ko smo se pred Levom preizkušali kot fotografi in sem slikal čedno sivo mestno mačkonko, ki si je nekaj deset metrov naprej po ulici umivala tačke. Krasna fotografija!


Poleg tega ovekovečenega trenutka sem pretekli četrtek, ko sem se z avtobusom peljal nazaj domov, s seboj odnesel tudi nekaj fotografskih napotkov in trikov. Punce na delavnici - ena od njih mi je za ta zapis z veseljem poslala svojo enkratno fotografijo - so mi pokazale še nekaj aplikacij, ki mi jih je Tina pozneje naložila na telefon in resno razmišljam, da bi na Instagramu odprl tudi Vuccinelijev račun … Bomo videli, morda pa res. Moj foto vse bolj pogosto dela škljoc škljoc.

Se beremo in fotkamo!
Vuccini

Ni komentarjev:

Objavite komentar