petek, 9. november 2012

Pravo usnje za jesensko vzdušje


Pred meseci sem v šivalnici odkril vrečo, iz katere je dišalo po usnju. Čisto pravem usnju. Enkrat sem ga nekje že zavohal. V trgovini, kjer kupujemo magnetke in ostale potrebščine za šivanje. Tedaj se nikakor nisem mogel odločiti, ali mi smrdi ali diši. Pa sem spet guglal. Kaj je to usnje, kako ga izdelujejo, za kaj se uporablja. Nisem bil ravno navdušen, nad dejstvom, da gre za ustrojeno živalsko kožo. Težko sem si predstavljal, da bi iz moje kože naredili pas, čevlje, torbico. Kar zmrazi me, če si le drznem pomisliti na to. Kar zamižim. Kocine se mi naježijo. Priznati pa moram, da mi le diši, to pravo usnje.

Skratka. O vreči sem vam pravil. Tinina babica je spomladi prinesla usnje, ki ga je, kot je povedala, hranila že nekaj časa. Menda ni vedela, kam z njim, pa ga je prinesla – morda bi Vuccineli hotel iz njega sešiti torbico, je namignila.


Tinino navdušenje nad usnjem je pristalo v vreči in ta na polici v šivalnici. Nekatere stvari morajo pri njej nekaj časa odležati, da se jih loti, kar me včasih resnično znervira. In tako se je usnja, hvala bogu, lotila Iris, njena mami. Pozorno sem spremljal, kako ga je rezala, in upal, da mi bo vsaj namignila, kaj bo iz njega nastalo. Pa mi nič ni hotela zaupati. Strašno jezen sem bil, prav spomnim se, kako sem z dvignjenim repom in glavo besno odvihral iz sobe.

Nekaj dni pozneje, skoraj sem že bil pozabil na to dišeče usnje, sem le obupal nad kuhanjem mule in sem pomolil nos v šivalnico. Malo sem se razgledal, a nikjer nisem odkril sledi o kakršnemkoli nastalem izdelku. Dokler se nisem ozrl na omaro, kjer je visela prekrasna rjava torbica. Čisto jesenska. Povsem preprosta, s čudovito notranjo podlogo. Vijolične barve z barvnimi krogci. Z dvema notranjima žepoma in enim zunanjim. Previdno sešita. Manjka ji le še … logo! Tinino delo. Mja. Očitno bo treba tudi na to še počakati. Grrrr!

No, smo pa le odprli jesensko-zimsko kolekcijo. Čeprav imam v mislih idejo, ki je večja od kolekcije po letnih časih. Pustite se presenetiti.

MeOw, V.
P.S. Info in naročila: vuccineli@gmail.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar