sreda, 14. november 2012

Scenarij na motorju


Ves izmozgan sem zadnje čase.
Od prehlada prejšnji teden sem prišel malce k sebi, vendar me zdaj tarejo druge skrbi, zaradi katerih ne morem spati. Šivanje je trenutno na stranskem tiru. Pa ne bi smelo biti. Na travnikih se miške že skrivajo v luknje. Pa se ne bi smele. Pač. Zima. Sosed je na ptičjo hiško zabil dve letvici, da ne morem do sladkega grižljaja. Naj mu bo. Saj jih lovim tam, kjer me ne vidijo. Potem je tu še ta mačka s prekrasnim košatim repom. Iz mesta je in malokrat jo vidim. Premalokrat. Se pa spomnim nanjo na vsake kvatre. In končno. Je tu še dokumentarec.

Sam si zdaj razbijam glavo s snemanjem, medtem ko je Tina še vedno pri celtx-u in scenariju. Ogromno knjig ima na mizi in ob večerih se ne odlepi od računalnika. Menda ga le končuje, ta dragocen scenarij, in komaj že čakam, da bom oba – njenega in svojega– držal v tačkah. Trenutno imam svojega varno shranjenega na svojem prenosniku. Tako je. Zdaj imam tudi lasten prenosnik. Ker toliko pišem, mi je Tina odstopila svojega starega. Menda je šel motherboard zu grunt, pa mi ga je podarila, češ saj ne dela. Ha, z nekaj čarobne mačje moči dela! Še čisto novo torbico mi je dala zanj, Vuccinelijevo, s krasnim pisanim motivom motorista na vespi. Videl sem, da ji je bilo žal, ko se je obojemu odpovedala. Žalostna me je potrepljala po betici in se le nasmehnila.


Si bo pa sešila novo Vuccinelko. Tako ali tako ima večji računalnik.  In scenarija na motorju ne more prevažati, dokler ga še ni končala. Bom pa neznansko vesel, ko ga bo, da spet poženemo šiviljski strojček in vam končno razkrijem obljubljeno jesensko-zimsko presenečenje.

Vespa (material za računalniške torbe/nahrbtnike, velikost cca. 40X35 cm, dva notranja žepa - en na zadrgo in en brez, primerna za prenosnik velikosti 15.6") NAROČILA in INFO: vuccineli@gmail.com

Miiijau, Vuccini

Ni komentarjev:

Objavite komentar