ponedeljek, 30. januar 2012

ARTishtična navihanost brez meja

V soboto zjutraj sem komaj vstal. Pretegnil sem si zakrnele tace, na široko zazehal in začel hoditi po postelji, da bi zbudil še Tino. Kot star deda sem se počutil. Od šivanja in premalo gibanja, ki sem ga sicer vajen, me je močno ščipalo v križu. Po stopnicah v kuhinjo sem se komaj skobacal. In še cel dan bom na nogah, sem si mislil.

Toda prav nič, niti huronski mačji kašelj ne, me na prekrasno sobotno jutro ne bi ustavilo, da ne bi v avto spakiral škatel in se vznemirjen odpeljal proti mestu … na ARTish, seveda! S svojima pomočnicama na čelu sem si v podhodu Ajdovščina, kjer se je na odprtje že drugič pripravljala krasna prodajna razstava umetnin nadobudnih ustvarjalcev, izbral mizo in stol. Dan bom prvič preživel kot pravi Vuccinelijev predstavnik in z največjim veseljem pokazal, kaj premorejo naše tačke.

Hvala mačjemu božanstvu, ničesar  nisem pozabil! Pogrnil sem oranžen prtič, take barve kot moja dlaka, se razume, in zložil Vuccinelijeve zakladke na mizo. Kajpak ni manjkala maskota, vizitke in sličice že sešitih torbic, sem ga pa hudo "usral" pri lučki. Doma namreč nismo imeli žarnice, zato nam je ni uspelo razsvetliti … Kakšna škoda!
In tako so se ob 9. uri odprla vrata ARTisha. Mjawk, sem bil vesel! Spoznal sem toliko prijaznih punc, moje oči pa so švigale gor in dol po njihovih umetninicah in priznati moram, da so se mi ob nekaterih zares zaiskrile oči. Povsem očaran sem bil nad Bitjastovzorčastim svetom Laure Ličer. Njeni mačkoni in barve, oh, brez besed sem bil … Le kako bi bila videti mačja zgodba z njenimi slikanicami?

Zamahnil sem z repom in se odločil, da bom s sanjami za tisti dan počakal ter zasedel svojo stojnico in se končno pokazal radovednim damam, ki so si ogledovale naše Vuccinelke in Toaletke Cvetke. In jih očaral. S svojo navihanostjo in pisanostjo, ki resnično ne pozna meja.
Posebno Sporočilo: Na naši stojnici so se predstavile nove Vuccinelke, pripravljene na pomladno-poletno kolekcijo, in razigrane Toaletke Cvetke. Vse so na ogled na sosednjih straneh mojega bloga – torbice se skrivajo tukaj, sramežljive Toaletke pa tukaj.

Zasnežen pozdravček, Vuccini

Ni komentarjev:

Objavite komentar