četrtek, 19. januar 2012

Med pisanimi barvami ustvarjalcev

Z Neli sva pravkar izvedela sijajno novico! Tisto, o kateri sva že cel dan po tihem sanjarila in za katero sem upal, da bo dobra. Priznam, zadnje dni sem bil malce na trnih, še posebno od trenutka, ko sem v poštni nabiralnik spustil kuverto s prijavo na prihajajoči ARTish #2.

Če sem iskren, sem bil zaskrbljen, kako se bo vse skupaj izšlo, glede na to, da se javnosti še nikoli nismo predstavili na štiri oči, toda, tristo kosmatih! Današnji dan ne bi mogel biti boljši. Potem ko sem bil pohvaljen, ker sem si v kinu pridno ogledal Obutega mačka, svojega "brother from another mother", ter si privoščil pošteno in mesnato večerjo, sem se zavlekel na svojo mizo in brez pričakovanj že tisočič danes odprl e-pošto … In tam je bila! Objava z mojim/najinim/našim imenom, uvrščena na seznam sodelujočih ustvarjalcev na drugem ARTishu. Ne, nisem mogel verjeti, moral sem dvakrat preveriti, da me mačje oči ne varajo. "Sveta tortilija!" bi rekel Obuti maček.

Stresel sem z betico, odhitel k Neli, vriskajoč po stopnicah v dnevno sobo k Božotu in krilil s tacami. To je neverjetno! In še bolj neverjetno je to, koliko dela me čaka v prihajajočem tednu! Vendar nič za to, veselje je nepopisno. Ne bo težko vstati malo prej, izpustiti jutranjega teka do travnika mišk in sesti za šivalni strojček. Še lažje bo šivati, parati, robiti, se ubadati s šivanko in nitkami … Oh, idej imam polno glavo in sprašujem se, kako bom danes sploh zatisnil oči!

Jutri bo dolg dan in teden, ki prihaja, bo še daljši, čeprav bo minil, kot bi mignil s svojim košatim repom. A če pomislim na to, da me 28. januarja čaka prekrasna sobota med pisanimi barvami ustvarjalcev … Sem že tam.

2 komentarja: