četrtek, 14. april 2011

in Papirusko dobi …

Velik dan je bil včeraj, še posebno za naju z Neli. Že od prejšnje srede sem bil hudo na trnih, saj je tako na Facebooku kot Blogu, ki ga pridno berete, potekala moja prva nagradna igra, katere glavni namen je bil zbrati čim več novih prijateljčkov, preko katerih bi moj  glas segel morda nekoč celo v Kambodžo.

Tako sem zjutraj malce potegnil svoj mačji spanec in se posončil na Tinini postelji, na katero so prijetno padali sončni žarki. Res ne vem, zakaj se Tina pritožuje, češ, da ji sonce zjutraj sveti naravnost obraz, ko pa je tako fino toplo. Ko je odprla balkonska vrata sem se malo prezračil in pretegnil, vdihnil čudovit svež zrak ter se napotil v kopalnico, kjer sem iz posode s papirusom spil nekaj vode in se pridno očedil. Potem sva z Neli ostala sama. V glavnem sva se prekladala z enega konca na drugega, dokler se Tina popoldan ni vrnila, že vsa navdušena nad večernim žrebanjem. Prav vse je zanimalo, kam in komu v roke bo romala mamljiva nagrada – prelepa pomladna torbička z imenom Papirus, iz umetnega usnja zelene barve in s prišitimi oblečenimi gumbi v vijolični barvi.


Priprave so se začele. Pisani listki so romali v Papirusko, od dedka sposojen fotoaparat je škljocnil, fotografija pa je na Facebooku najavila bližajoči se konec nagradne igrice. Tako živčen sem bil, da sem bil že malce siten. Ni mi bilo do crkljanja in čohanja, »potrpežljivo« sem čakal na žreb … In ko je napočil čas, me je minilo vse. Ni mi bilo ne do snemanja ne do žrebanja, celo Neli, ki je še malo pred tem razigrano skakala naokoli, se je potuhnila v dnevni sobi na fotelj. Toda Tinina vztrajnost in neverjeten entuziazem nad žrebom, ki ga je posnel njen brat Tit, sta naju prepričala, da sva sodelovala. Listki na mizi so se pomešali, zašušljali in Papiruska je dobila novo lastnico …


Nagrajenki Ingrid Panjan ter vsem novim prijateljčkom in občudovalcem naših zakladkov se iskreno zahvaljujemo za pomoč, sam pa upam, da boste našo Facebook stran in moj blog še naprej pridno delili, komentirali in si morda omislili kakšno izmed Vuccinelk, kosmatih lučk ali Blazinelk, ki bo s svojimi barvami popestrila vaš dan.

Oh, in da ne pozabim! Cenik je zdaj na voljo na Facebooku in blogu na desni strani, z veseljem pa bom odgovoril na morebitna vprašanja. MjAwK!

Ni komentarjev:

Objavite komentar