nedelja, 24. april 2011

počitnice za zajčke

Danes bom začel z voščilom: Vsem zajčkom, okrancljanim, puhastim, oranžnim, črnim, sivim, rjavim, rdečeokim, čokoladnim, penastim, srebrnim, tistim s povešenimi ušeski, tistim na Vuccinelijevi torbici Happy Squirel, naši, lani preminuli zajčeki in številnim drugim dolgouhim kosmatincem  želim neskončno skokovitih trenutkov, veselih, radostnih in mavričnih dni s svojimi lastniki, mamicami in očki.


V mojem svetu so tako imenovani velikonočni prazniki zajčji prazniki oziroma zajčje počitnice. Te počitnice niso nič drugega kot ena sama dobrota. S soncem obsijan včerajšnji dan, ki je popoldan sicer pokazal nekaj oblačkov in zoprnega vetriča, je bil namreč naravnost čudovit. Po dveh dneh sva z Neli za kosilo dobila slastne koščke mesa, katerega vrečko zdaj že zelo dobro poznam in nič kaj všeč mi ni, ko ga zmanjka! Ob pol štirih sta prišla Tinina babica in dedek z veliko, z belim prtičem pokrito košaro, iz katere se je vil neverjetno božanski vonj po … po šunki! Zakrulilo mi je po želodčku, mislim pa, da sem slišal tuliti tudi Nelinega. Borbončice na jezičku so se mi naježile, ko je ogromna šunka romala v hladilnik, dobrotam iz košare pa ni bilo ne konca ne kraja. Čudovito, vam povem! In tu je bila še zajčja čestitka, z dvema prelepima dolgouhcema. »Kako lepo se imajo te dni zajčki,« sem pomislil.

Tako slavni so. Tudi jaz si želim biti slaven, kot Garfield! Rad bi pel v kakšnem jazzovskem klubu, s klobukom na glavi in svetlečimi škorenjci. Potem bi morda delali čokoladne mačke, zavite v pisan šumeči papir. Celo mačjih počitnic bi bili najbrž deležni! Toda nič zato. Danes opoldan sem le dočakal tisto dišečo šunko, zaradi katere je dišal cel hladilnik. Mmmm, je bila dobra, čeprav sem bil kar malce žejen po njej. Tele zajčje počitnice res niso nič drugega kot eno veliko pomladno uživanje, zato mislim, da si zajčji navihanci ne zaslužijo le nekaj dni, ko so ob pisanih jajčkih postavljeni na omarici v dnevni sobi, temveč mesto tudi v letošnji Vuccinelijevi kolekciji. Morda na Blazinelki? Kdo ve … Pa vesele počitnice vam želimo, meoooow!

1 komentar: