petek, 1. april 2011

nekateri so za vroče

26. februar, 2011. Vuccinelijev prvi rojstni dan. Marsikdo bi si mislil, da me je na mojem krožniku čakala velika porcija piščanca (ki bi ga tako ali tako moral deliti z Neli), a sem namesto tega dobil nekaj prav posebnega. 

Pravijo, da so nekateri za vroče. Marilyn Monroe, na primer, pa cela moja družina, z mano vred, seveda. Danes sem zavohal poletje, čeprav trava na našem vrtu … Tristo kosmatih tac in krempljev! Pozabil sem povedati! Konec januarja, 26., če sem natančen, sva z Neli prestopila prag naše nove hiše. Nič več 50 kvadratnih metrov ljubljanskega stanovanja, temveč poštena škatla iz opek. Waw! Pa še svoj vrt imamo in seveda – ŠIVALNICO! Čudovito je, le, kot sem že hotel reči, trava še ne raste, sem si pa zato s pohajkovanjem po sosednjih atrijih pošteno ojačal tace. Ampak, pustimo zdaj to.

Kar sem hotel deliti z vami niso pomladne cvetke, temveč prekrasne torbičke, ki so končno pokukale na plan. Vuccinelke, jim pravim. In prva je zagotovo še kako vroča. Bag of Legends je njeno ime. Krasijo jo namreč obrazi nepozabnih legend, v nekem pogovoru sem ujel, da sta med njimi omenjena Merlinka, Liz Taylor in James Dean. Ostale boste prepoznali sami. A le, če ste za vroče …
Mjawk!


Ni komentarjev:

Objavite komentar