torek, 12. april 2011

sladko, slajše, jagooode

Zadnjič so mi zadišale jagode. Tiste velike, rdeče, sočne, še malo mrzle. Pri nas doma se poleti velikokrat sladkajo z njimi, jih pomakajo v sladkor in si oblizujejo prste. Toda jagode gospodične Tanje Artnak! Huh, te so šele nekaj posebnega!

Tina mi je pred približno letom dni, ali pa morda malce prej, pripovedovala o čisto posebnih, finih in dišečih uhančkih, ki jih izdeluje njena dobra prijateljica Tanja.  Joj, ne morem se spomniti, kako se jim je reklo … a vtis so naredili tudi name, ko sem kukal na ekran računalnika. Svojo strast je Tanja pridno negovala, njen nakitek je dobil ime T.Art*, v njenem kotičku pa so iz dneva v dan nastajali bolj pisani uhani. In tako so prišle jagode. Mmmm, velike in debele jagodke, nad katerimi se je navdušilo nemalo punc. Pa tudi jaz, čeprav sem maček in jih žal ne morem nositi. Hmm, le kaj bi si mislili pri zlatarju, če bi me Tina pripeljala in prosila, naj mi preluknjajo uhlje?! Ha ha!

Izvedel sem torej, da se prav te slastne jagodke neznansko dobro prodajajo, da krasijo že marsikatera ušeska in da privabijo vse več pogledov. Morda bi si morala Neli omisliti kaj podobnega?
Kakorkoli že, včeraj je na T.Art* Facebook priromala fotografija, ob kateri se je moj jeziček zakotalil do tal … 


 Tudi na našem vrtu bodo menda rastle jagodke -  ko bo Iris domov prinesla sadike. Domača jagodna pita ji zagotovo ne uide! Mjawk mjawk.

P.S. Za imenom TART se skirva sladki pomen – »TART« v angleškem jeziku namreč pomeni »PITA«.

Ni komentarjev:

Objavite komentar