četrtek, 7. april 2011

šivanje je igra - tokrat nagradna

»Ha, ha, ujel sem te, ti loviš!« zamjavkam Neli, ko jo ujamem na levi strani atrija. Pogleda me s svojimi nebeško modrimi očmi, zagruli kot golobček in se požene za mano. Kot v filmu, vam rečem! Še prhniti bi morala skozi nosnici, s tačko prasniti po zemlji in se kot bik zapoditi za mojo oranžno ritjo.

Strašno rada se igrava. Loviva se kot otroci na igrišču, ki sem jih opazoval z okenske police stanovanja, kjer smo še nedolgo nazaj živeli. Če se mali ne zljubi premakniti s svojega fotelja, se moram sam česa domisliti. Tako najraje lovim ptiče na ograji, čeprav za zdaj v mojih krepmljih ni pristal še noben, sem se pa že tepel s čmrljem in se jezen podil za sosedovo mačko. Zakaj jezen, večkrat si namreč kar pri moji posodi na mojem ozemlju privošči moje kosilo. Pha, ji bom že dal, prisklednica!

Skratka, včeraj sem se po krasnem sončnem dnevu in poležavanju na žgečkljivi travi odločil, da se boste tokrat igrali, vi, dragi moji. Ker si želim, da bi moj glas dosegel še kakšno obmorsko vas in svoje torbičke pokazal še drugim mladim damam, sem na Facebooku včeraj razpisal nagradno igro. Povsem preprosta je, ni se treba loviti, skrivati, skakai in švicati, vse kar morate storiti je, da delite mojo Facebook stran s svojimi prijatelji, stisnete »všeč mi je« in se podpišete pod slikico, na kateri blesti Papiruska – nagrada, ki jo bom podaril izžrebanemu srečnežu ali srečnici.

P.S. Če si med tistimi, ki Facebooka nimajo, pa lahko po mailu s svojimi prijatelji deliš moj blog, ga komentiraš ali pa mi pošlješ sporočilce na vuccineli@gmail.com.


Tako, to je vaša vstopnica v nagradno vrečico, iz katere bova z Neli 13. aprila izžrebala novega lastnika pomladno zelene Papiruske. Vidite, tudi šivanje je igra – tokrat nagradna. Je mamljiva, kaj? Mjawk!

2 komentarja:

  1. Urškine Drobtinice7. april 2011 ob 21:38

    Super blog <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo hvala hvala, Urškine Drobtinice :)) S svojim komentarjem ste mi polepšale dan, mjawk! In seveda ste v vrečici za žreb, zato le držite tačke :D

    OdgovoriIzbriši