sreda, 6. april 2011

nori na pike

Moj svet je pikast. Včasih se mi zgodi, da vidim Tino v pikah, današnje nebo, na primer, je posuto s pikami, celo Neli se mi je pol ure nazaj zdela kot velika pika v barvi kapučina. Ne morem si pomagati, res ne.

In da ne boste slučajno mislili, da sem edini! Zadnjič mi je svojo pikonorijo izdala Patsy, ki izdeluje prekrasne, prečudovite, najfinejše PatsoLinke (Tina, če to bereš, vedi, da si jo zelo želim za rojstni dan; si jo bom obesil okoli vratu, prisežem! Vsi sosedovi mački bodo ljubosumni!). In še preden so pike osvojile moje srce, je obsesija popadla tudi Tino in Iris. Že lansko pomlad sta Vuccinelijevi kolekciji dodali zeleno pikčasto Isabelo in svetlo modro Spotless Mind, ki sta na ogled v zakladnici na mojem blogu. Kakorkoli že, tudi letošnja pomlad je naredila svoje in izpod Vuccinelijevih rok je nastala Blue Simphony, ki je v oči padla kar nekaj puncam. Oh, kako so me osrečile s svojim navdušenjem!

Tako sem spoznal Laro. Tudi ona obožuje pike, kdo ve, morda kdaj, tako kot jaz, celo sanja, da bi postala ena izmed njih! Šalo na stran, Lara si je zaželela črno Vuccinelko z belimi pikami in rdečo pentljo. In le kako ji ne bi mogel ustreči, če pa obstajamo taki, ki smo nori na pike. Mjawk!

Ni komentarjev:

Objavite komentar