ponedeljek, 11. april 2011

sanjarjenje za prince in princeske

Sem vam že omenil, da neznansko rad drnjoham? Ne?

Povem vam, povsem običajen maček sem. Zaradi prelepe oranžne dlake, redno skrtačene (no, želim si, da bi tisto čohico oziroma krtačko moji lastniki večkrat uporabili), sem sicer najlepši v naši soseski, vendar sem res, res preprost bajsi. Poleg tega, da tako kot drugi mački, obožujem škatle, košare, vreče in ostale luknje, v katere se zavlečem, neznansko rad tudi  poležavam. Našel bom sliko, na kateri stegnem vse štiri od sebe, le počakajte!


Ker se je nas, mačkonov, prijel sloves lenuhov in voluharjev, princev in princesk, ki neprestano spijo in sanjarijo, sem se odločil, da škatlo zamenjam z blazino. Oziroma z Blazinelko. Kroge, o katerih sem vam že govoril, sem zamenjal za trikotnike, črne, oranžne, rumene, rdeče, modre … Bozzo je tako prva Blazinelka, mehka in nadvse udobna, ki popestri moj fotelj, na njej pa se res počutim kot pravi princ. Kaj princ, kralj! Meeeeow.

Ni komentarjev:

Objavite komentar