sreda, 10. oktober 2012

Vucci – Neli – zabeta


Ne vem, ali je krivo vreme ali dejstvo, da smo že sredi tedna, prepričan pa sem, da sem od bezlanja sem ter tja povsem izmozgan. Ne bo držalo, da mački prespimo cele dneve. Danes bi vse dal, da bi se za kakšno urico zavlekel na fotelj in oddremal kitico ali dve, vendar mi urnik tega preprosto ne dopusti, četudi bi se pred njega vrgel na zadnje tace in moledoval za nekaj minut prostega časa.

Foto: Philips Fashion Week
Okej. Pretiravam. In nikakor me ne razumite napak. Če bi cel dan poležaval, kar sicer rad, bi se mi verjetno speljalo. In danes se mi morda tudi bo. A ne od počivanja. Pred mano je še zadnji dan Fashion Weeka, zadnji modni reviji, zadnje kolekcije in zadnje (modne) melodije, ki bodo božale moje ušesne mešičke, medtem ko jih bo s svojimi lokvami na mobitelu lovil Shazam. Upal sem sicer, da mi bo uspelo ujeti pogovor z Goldierocks, britansko didžejko, ki bo jutri na Selector partyju zatresla Cirkus, vendar bom danes to, žal, izpustil.

Moje misli sta namreč zapeljali včerajšnji kolekciji na drugi modni reviji, o katerih moram vsaj nekaj malega zapisati. Že s prvimi koraki damic v kreacijah me je zapeljala Nelizabeta, proti koncu pa me je osvojila Ana Jelinič. Slednja me je očarala s prefinjenimi detajli, kot so ovratniki in klobuki, ki bi jih brez dvoma vzel na jadranje po Dalmaciji, pri Nelizabetini kolekciji Nelizabeina pa nisem mogel mimo tega, da si ne bi skupaj z njenimi preprostimi in lahkotnimi kosi predstavljal naših Vuccinelk. Oči so se mi kar zasvetile, tako navdušen sem bil.

Prav zato sem se dopoldan med pregledovanjem fotografij malce poigraval in ustvaril kolaž, nad katerim bo moja lastnica zagotovo navdušena. Mislim, da tako zelo, da ji bom moral enega od Nelizabetinih kosov celo kupiti. Še dobro, da ima rojstni dan poleti.
Foto: Vuccineli, Philips Fashion Week

Se vidimo še nocoj ... pod modno brvjo,
MjaU, Vuccini

Še včerajšnji glasbeni utrinek (mislim, da nas je spremljal prav ob kolekciji Ane Jelinič, a lahko se motim) :

Ni komentarjev:

Objavite komentar