četrtek, 11. oktober 2012

Živalski zaključek modnega safarija


Tako. Mislim, da sem za letos opravil z modnimi revijami. Pa ne zato, ker bi jih imel vrh glave. Odgovor je povsem preprost – ker ne sfolgam. Samo maček sem. Malce večji kot kunec, a ne tako urnih tačk. Manjši kot lisica, vendar mi kokoši ne dišijo. Ptiči, mogoče. Miši tudi. In ker je jesenski Fashion Week za nami, moram priznati, da tudi lepi kosi oblačil. Morda se sliši sila nenavadno, češ, mačkon, ki se petelini po modnih dogodkih, toda če dobro pomislimo – kdo pa hodi gledat leve, opice in slone v živalski vrt?

Ko sem ravno pri živalskem vrtu – na sinočnjem, zadnjem dnevu omenjenega Tedna mode pri nas, je name velik vtis naredil Peter Movrin, ki je sklenil tridnevno dogajanje v Kinu Šiška. Zdelo se mi je, kot bi bil v svojem živalskem svetu, na mačjem safariju, kjer bi se mimo mene bohotili fazani in se plazili modrikasti tigri. Fantastično, vam povem. Čudoviti izdelki. Nekoliko ekstravagantni za mačka, kot sem jaz, vendar sem prepričan, da bi se ob takšnih kosih oblačil dobro počutile prav vse živalske vrste iz naše soseske, čeprav imajo o modi še manj pojma kot jaz. Sem pa nekaterim izmed njih danes pripovedoval o avantgardni kolekciji Nataše Hrupič in z mrežo prepleteni kolekciji JSP, ki sta me prav tako prevzeli. In nikakor nisem pozabil omeniti, da mi je žal, ker sem zamudil Ivana Rocca. Ob jutranjem čaju sem se pustil očarati njegovemu pridihu eksotike, ki me je, žal, zapeljevala le iz fotografij.

Foto: Philips Fashion Week

Sam jih včeraj nisem uspel posneti prav nič, saj bi potem težko sledil damam in gospodičem, ki so se sprehajali mimo. Že tako sem moral paziti, da sem domov prinesel košek glasbenih dobrot, čeprav mi je glasba s pomladnega Fashion Weeka ostala v večjem spominu. Nekaterih skladb se s Tino še danes ne naveličava.

Tako. Pa je teden mode za mano. Zleknil se bom v najtoplejši del sobe in prosil Tino, naj mi skuha čaj, prebere eno poglavje v knjigi, skratka me crklja in razvaja.
Mmmjawk, kako luštno je to mačje življenje.

Foto: Philips Fashion Week

Naj vam bo toplo, Vuccini

Še glasbeni utrinek zadnjega večera in zadnje revije:

Ni komentarjev:

Objavite komentar