ponedeljek, 8. oktober 2012

Fashion Week tudi za Vuccinelijevo malenkost


Sem se hotel že prejšnji teden razpisati o tem, da bo jesenski Fashion Week, ki se nocoj začenja v Kinu Šiška, spremljala tudi mačja malenkost, pa sem se na vse kriplje in kremplje zadržal, dokler to ne bo uradno potrjeno. In zdaj je. Srce mi razbija, dlaka na repu se mi ježi in že cel dan zbegan tavam pred svojo malo omarico ter si razbijam glavo, kaj za vraga, naj oblečem …

Moja pot na fešn wik se je začela že pomladi, ko sem čisto po naključju lahko vse tri dni spremljal fino izdelane kreacije, ki so napovedovale, kaj bodo dame, pa tudi gospodje, nosili to jesen in zimo. Izpod stola sem z budnim očesom ocenjeval, fotkal, zapisoval in se delal pravega modnega poznavalca med mački, čeprav sem z repom med nogami po koncu revij švigal mimo razposajenih obiskovalcev le zato, da bi ostal čim bolj neopazen. A roko na srce, med mačkoni v naši soseski nisem prav ničesar zadržal zase. Ko bi me videli, kako sem na vrhu peščenega nasipa stal na zadnjih tacah, z eno rahlo upognjeno, in jim z mahajočimi rokami opisoval dogodke, se po petelinje šopiril in oponašal dame z modne brvi – sila zabavno! Zdi se mi, da sem pravzaprav revije spremljal bolj pozorno kot moja lastnica, ki ni počela nič drugega kot s shazamom na telefonu svetila in snemala in mi z navdušenjem kazala, katere skladbe je ujelo njeno uho. »Kaj me briga, ženska, pusti me, da v miru spremljam revijo,« sem si tedaj mislil.


Oh, prijetni spomini. V pljučih me stisne, ko pomislim, kakšen entuziazem spremlja oblikovalce, gospodične, ki nosijo njihove kreacije, organizatorje, novinarje, fotografe, snemalce, obiskovalce, radovedneže. Mene, navsezadnje. Mojo mačjo betico, ki danes že cel dan grunta, kater suknjič si bom nadel in katera kravata bo krasila mojo oranžno grivo. Se bo sploh skladalo z malim nahrbtnikom, v katerega moram (po Tininih navodilih, seveda) spraviti telefon, ki bo zabeležil vse komade, svinčnik, blokec, diktafon in še fotoaparat? Prav zato me že resno skrbi, če mi bo tudi letos uspelo kot raketa frčati med zbranimi v Šiški. Eh, pa saj sem majhen. Le na svojo Press zapestnico ne smem pozabiti!

Se vidimo ... pod modno brvjo ;)

Vuccini

Ni komentarjev:

Objavite komentar