torek, 9. oktober 2012

Jutranja modna kopel


Kot muc obrtnik imam vsak dan vpogled v zakulisje ustvarjanja. Bodisi s tačkami šivam bodisi s krempeljci param. Strižem. Izrezujem. Nitkam. Rišem. Se ubadam z ravnilom in kartonastim modelom. Se z alkoholnim flumastrom počečkam po smrčku. Ali pa preklinjam, ker nisem naravnost prišil žepa. Vse to spada k izdelavi izdelka, katerega gonilna sila ni nič drugega kot oblikovalčevo srce.

Potem ko sem že navsezgodaj zjutraj ob skodelici mleka pobrskal, kaj vse so mediji zapisali o prvi reviji jesenskega Fashion Weeka, sem se odločil, da bom sam zaplaval v drugačne vode. Pripravil sem si modno kopel, v katero sem kanil nekaj ljubke pastelne preprostosti Almire Sadar, romantike Draž pletenin in pisane navihanosti Niti Niti ter se sprostil v maroški tančici Akulture.

Foto: Philips Fashion Week
Med sproščanjem v tej nenavadni mešanici navdihov in spominov na pomladni veter in poletno sonce, sem v mislih iz niti trenutkov, ki sem jih doživel preteklo sezono, že pletel zgodbo, ki jo bodo prihodnje leto predstavile naše nove Vuccinelke. Nekaj nam jih bo uspelo sešiti že v teh mesecih ob dišečem kostanju in kuhanem vinu; potrudil se bom, da bo naša delavnica delala s polno paro. Spoznal sem, da moram pustiti, da nas pri ustvarjanju zanese tudi v druge kraje, eksotične kulture in brezčasno atmosfero.

Užival sem v tej kopeli minulo jutro, kajti po otvoritveni reviji sem se v Kinu Šiška sinoči zares skuhal, tako hudičevo vroče mi je bilo, in s tistim nahrbtnikom, polnim raznorazne šare, sem se komaj prebil do izhoda. Se pustim presenetiti, kakšna vročica me bo zajela nocoj. Zdaj me lahko spremljate tudi na Instagramu.

Modni MjAwK, Vuccini

Glasbeni utrinek ob nostalgični kolekciji Katje Magister:


Ni komentarjev:

Objavite komentar